עיצוב דירה ברמת גן

עיצוב דירה ברמת גן

 

התחדשות בכל גיל

הלקוחות: זוג גמלאים

דירה: דירה בת 130 מ"ר, ברמת גן

דרישות הלקוח:

לבני הזוג דירה בבנין מגורים ברמת גן בה הם גרים מספר שנים. הדירה הייתה מעוצבת בסגנון מיושן, נעשה שימוש רב בצבע חום ובאלמנטים שונים של עץ כהה שהשרו אווירה אפלולית, חסרת אור יום ודחוסה. הדרישה אותה הציגו הייתה, "לאוורר" את החלל הציבורי בדירה ולהקנות לו מראה עדכני ונעים.

תהליך העבודה:

לאור הצורך שהוצג ומגבלות התקציב, נערכה בחינה של חלופות אפשריות.  הרעיון המרכזי היה לנקות את החלל הציבורי מאלמנטים מיותרים, לפתוח את החלל, לחדש את המטבח ולעשות שימוש בצבעים בהירים.

כדי לקבל תחושת חלל גדול, שמרנו על מיקום הפונקציות העיקריות (סלון, מטבח, פינת אוכל) אך כל קירות ההפרדה בניהן הוסרו. נעשה שימוש בחומרי גמר מבריקים המחזירים אור בסקלת גוונים של אפור-לבן. 

כל החלל רוצף באריחי גרניט פורצלן אפורים ומבריקים. קיר צפייה בסלון קיבל מראה חדש לאחר סגירת נישה קיימת והתקנת יחידות נגרות לטובת אחסון. ארון לאחסון דו צדדי הותקן בין פינת האוכל לחדר השירות ויצר הפרדה ללא קיר. חלל הצמוד למטבח הוסב למזווה והותקנו בו מדפים נשלפים, מגרות ופרטי פרזול חכמים. המזווה נסגר בדלת זכוכית חלבית המסתירה את תכולתו.

המהפך הגדול ביותר בוצע במטבח. כל יחידות השירות (מדיח, תנור, מיקרו, כיריים) קיבלו מיקום חדש המאפשר גישה נוחה ותפעול בנוחות מרבית. הוגדר שטח עבודה ואיחסון הכולל מגרות, ארונות וקלפות עליונות במקום הדלתות שהיו בעבר.

על מנת להכניס אור טבעי ואוויר, הגדלנו את חלון המטבח הקיים. עמוד קונסטרוקטיבי שלא ניתן היה להזיזו, קיבל חיפוי של בריקים בגוון אפור המתכתבים עם הרצפה ואי עבודה המשמש גם לאחסון וגם לישיבה, הוצמד אליו. הותקנו גופי תאורה בעלי אור לבן וצמודי תקרה כדי לא לגזול מקום בחלל.

עם נישות איחסון ועיצוב עכשיוי.  התוצאה- חלל ציבורי אחד גדול, מרווח, מאוורר

פרויקטים נוספים

עקבו אחרינו: